UČENJE UČENJA:
OBOGATIMO ZNANJE (ČET. 11.50 – 12.35)
Učenec opravi domače naloge, se navaja na timsko delo, delo v dvojicah in samostojno delo, rešuje dodatne delovne liste in naloge kot nadgradnja obveznega programa, poskuša biti čim bolj samostojen in natančen pri delu, utrjuje pridobljeno učno snov, poglablja snov s pomočjo dodatne literature, ki jo ima na razpolago. Je dejavnost, v okviru katere usmerjamo učence na opravljanje različnih aktivnosti. Znanja, ki so jih dobili pri pouku utrjujejo, poglabljajo, razširjajo in uporabijo v novih dejavnostih. Učence navajamo na samostojno opravljanje dejavnosti. (1. – 5. r)
DODATNA PODPORA IN POMOČ (PON. 6.45 – 7.30)
Dejavnost je namenjena učencem, ki poleg rednega pouka potrebujejo še dodatno razlago snovi in pomoč učitelja. Delo bo namenjeno odpravljanju težav z namenom, da učenci usvojijo vsaj minimalne standarde znanja.
IGRA IN PROSTI ČAS (TOR. 6.45 – 7.30)
Po vseh učnih obveznostih je zagotovo dobrodošla tudi igra. Igra in nestrukturiran prosti čas pomembno vplivata na vsa področja tvojega razvoja. Med igro razvijaš lastne kompetence in domišljijo, gradiš samozavest in samopodobo, utrjuješ prijateljske vezi ter se uriš za prihodnje izzive v resničnem življenju. Pridi in se zaigraj s svojimi prijatelji.
SPODBUJANJE BRANJA IN BRALNE PISMENOSTI (PET. 6.45 – 7.30)
Učenci bodo izboljšali branje in bralni zaklad, krepijo pozornost, kreativnost, izražanje, domišljijo in ustvarjalnost. Drug drugega spodbujamo k branju. Namen dejavnosti je privzgojiti pozitiven odnos do knjig in do branja. Učenci berejo knjige po lastni izbiri in jih na svoj način predstavijo sošolcem. Navajajo se na zbrano poslušanje, dramatiziranje in likovno poustvarjanje pravljic. Vživljajo se v vloge pravljičnih junakov. Izdelava kamišibaja.
GIBANJE:
USTVARJANJE Z GIBANJEM (SRE. 6.45 – 7.30)
S kombinacijo pravljic, umirjene glasbe in uporabe glasbenih pripomočkov bomo izvajali različna gibanja. Sledili bomo ritualom petja pesmic, mirili bomo dihanje, izboljšali koordinacijo gibov ter povečali koncentracijo za lažje učenje. Učenci bodo krepili in razvijali domišljijo in ustvarjalnost ter bogatili besedni zaklad ob poslušanju pravljic.
ZDRAV IN URAVNOTEŽEN JEDILNIK (vsak dan od 9. 05 – 9. 25, 12. 35 – 12. 55, 12.55 – 13.40)
Učenec se navaja na kulturo prehranjevanja. Kosilo in malica sta dejavnost v okviru katere poteka priprava na kosilo in malico s poudarkom na kulturnem obnašanju v jedilnici in pri prehranjevanju. Pri učencih bomo razvijali navade zdravega prehranjevanja. Pri obrokih bomo upoštevali osnovna higienska načela prehranjevanja, pridobivali znanje o ustreznih navadah prehranjevanja in oblikovali osnovne vrednote pri prehranjevanju za mizo. Spoznali bomo različne tehnike sproščanja, počitka in sprostitve.
GIBANJE (SRE. 11.50 – 12.35)
Na športnih urah bomo z izbranimi gibalnimi nalogami skrbeli za pravilno telesno držo, z različnimi elementarnimi igrami razvijali svoje gibalne sposobnosti. Širili bomo svoje znanje s področja gimnastike in atletike, ter spoznali osnovne elemente iger z žogo. Z različnimi moštvenimi igrami bomo razvijali samozavest, vztrajnost, medsebojno sodelovanje in spoštovanje. Spoznali bomo pomen aktivnega preživljanja prostega časa za zdrav in celosten razvoj. Na športnih urah bomo z izbranimi gibalnimi nalogami skrbeli za pravilno telesno držo, z različnimi elementarnimi igrami, poligoni in delom po postajah razvijali svoje gibalne sposobnosti. Širili bomo svoje znanje s področja gimnastike, atletike, ter spoznali osnove iger z žogo. Spoznali bomo pomen aktivnega preživljanja prostega časa za zdrav in celosten razvoj.
KOLESARIMO (5. razred – po dogovoru)
Spoznali bodo splošne vsebine prometne varnosti, obvezno opremo kolesa, prometna pravila in načela varnega vključevanja v promet. Znanja iz teoretičnih vsebin jim bodo omogočala uspešnejše in varnejše vključevanje v promet.
KULTURA:
OTROŠKI PEVSKI ZBOR (ČET. 12.55 – 13.40)
Učili se bomo pravilnega petja, dihanja, slušnega zaznavanja ter si s tem urili glasbeni spomin, nadgrajevali svoje izkušnje v petju in nastopanju, širili repertoar znanih pesmi. Naš trud bomo pokazali na raznih šolskih prireditvah in drugih izven šolskih priložnostnih nastopih. Udeležili se bomo tudi območne revije šolskih pevskih zborov. Petje nam daje občutek veselja in sprostitve, glasba pa bogati naša življenja.
NEMŠČINA (PON. 11. 50 – 12. 35, 12. 55 – 13. 40)
Učenci bodo spoznavali nemščino na sproščen način. Postopoma bomo širili osnovno besedišče za uporabo v vsakdanjih situacijah. Učenci se bodo v različnih igrah vlog pogovarjali, peli, plesali, igrali spomin, gledali risanke, filme, poslušali, brali, igrali interaktivne igrice, ustvarjali, sodelovali v skupinah, upoštevali drug drugega in tako počasi spoznavali jezik.
TEHNIKA (PET. 11.00 – 11.45, 11.50 – 12.35)
Izdelovanje praktičnih izdelkov. Učenci uporabljajo gradiva, ki jih lahko obdelujejo in preoblikujejo, kot so les, papirna gradiva. V delovnem procesu pridobivajo znanje, utrjujejo, poglabljajo in razvijajo določene spretnosti in sposobnosti, oblikujejo lastne, kreativne zamisli za svoj izdelek, izberejo primerna gradiva, orodja, stroje in pripomočke za varno delo ob strokovni podpori učitelja.
ORKESTER (SRE. 12.55 – 13.40)
Dejavnost, kjer učenci od prvega do devetega razreda skupaj ustvarjajo glasbo in nastopajo kot skupina, se učijo osnovnih tehnik igranja in se preizkusijo v različnih glasbenih zvrsteh.